آ
-
آموزش کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
-
آموزش والدین
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
ا
-
اختلال یادگیری ریاضی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
-
اختلال بینظمی خلق اخلالگر
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
-
اختلال نقص توجه بیش فعالی
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
-
اختلال وسواس فکری – عملی
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
-
الگوهای هیجانی چهره
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
ب
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]
پ
-
پرخاشگری
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
ت
-
تحمل پریشانی
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
-
توانمندیهای شناختی
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
ح
-
حافظه کاری
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
خ
-
خشم
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
د
-
درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
-
دشواری در تنظیم هیجان
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
ذ
-
ذهنآگاهی ویژه کودکان
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]
ر
-
رفتارهای وندالیستی
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
-
رویکرد آدلر درایکورس
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
ش
-
شفقت خود
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]
ن
-
ناتوانیهای یادگیری ویژه
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]
و
-
وسواس کودکان
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد